Sprzęt do naprawy należy dostarczyć do punktu przyjęć (zakładka Kontakt oraz Mapa).

Jak wygląda proces naprawy sprzętu?
1. Klient dostarcza sprzęt.
2. Tak szybko jak jest to możliwe, sprzęt zostanie dogłębnie zdiagnozowany (nie na tak zwane oko).
3. Serwis kontaktuje się z Klientem i przedstawia wynik diagnozy: co jest uszkodzone, co było powodem usterki itp. oraz przedstawia wycenę naprawy oraz podaje przybliżony czas naprawy.
4. Klient podejmuje decyzję o naprawie.
5. Po naprawieniu sprzętu Serwis wysyła wiadomość SMS (bądź informuje telefonicznie) o zakończeniu naprawy.
Jak długo trwa naprawa?
Zdiagnozowanie usterki trwa przeważnie do 3 dni roboczych w zależności od ilości zleceń.
Czas samej naprawy różni się w zależności od kilku czynników. np. jeśli naprawa nie wymaga sprowadzania części to naprawa wykonywana jest tego samego dnia w którym była podjęta decyzja o naprawie lub następnego dnia roboczego.
Jeśli natomiast naprawa nie obejdzie się bez zamawiania części zamiennych to czas wydłużony jest o czas sprowadzenia części: od 2 dni do 3 tygodni. Przybliżony czas podawany jest Klientowi podczas kontaktu po zdiagnozowaniu.
Inne pytania?
Proszę dowonić, postaramy się udzielić Państwu odpowiedzi.